ציפויי שיניים – הגיע הזמן לאסתטיקה דנטלית!

גם אתם, כמו עוד רבים אחרים, מחפשים אחר הדרך האידיאלית אל החיוך המושלם. הביקוש לטיפולי אסתטיקה דנטלית עלה משמעותית בשנים האחרונות, כאשר המודעות לבריאות הפה ולשגרת תחזוק נכונה נמצאת בשיאה. אחד מאותם טיפולים אסתטיים שתוכלו לעשות הוא טיפול של ציפוי שיניים. גלגולו של הטיפול הזה התחיל במטרה להעניק מענה למטופלים שסבלו מסדקים בשיניים.

כיום, טכניקה של ציפוי השיניים לא באה לידי ביטוי רק עם שיקום שיניים שבורות, אלא שגם אנשים שכמהים לחיוך מיליון דולר (מבלי לשלם מיליון דולר) יכולים ליהנות מהטיפול הייחודי. כידוע, החיוך שלכם הוא תעודת הזהות שלכם וכרטיס הביקור שלכם בכל מקום אליו אתם מגיעים. בעוד חיוך יכולים ליצור פלאים, הוא גם יכול ליצור מבוכה.

החיוך שלכם הוא זה שמלווה אתכם אל ראיון העבודה, אל פגישות עסקיות וגם אל פגישות רומנטיות. השאירו חותם עם החיוך שלכם, והחלו את הדרך כעת עם טיפולי אסתטיקה דנטלית של ציפויי שיניים!

ציפויי שיניים – הגיע הזמן לאסתטיקה דנטלית!

אז מה זה בעצם ציפוי שיניים?

מרבית הכוכבים הגדולים מגלים אהדה רבה לציפויי השיניים, ואפשר לומר כי חלק נכבד מהחיוך הזוהר שלהם מבוסס על הטכניקה הייחודית. בסופו של דבר, מדובר על הדבקת חומר על השן, כאשר לטובת הדבקה איכותית והתאמת החומר אל השן, יש להשחיז אותה מעט. ההשחזה (החיונית להדבקת החומר) אינה פוגעת בשן, וכי מדובר על השחזה מזערית.

חשוב לדעת: על מנת להגיע לתוצאות מרשימות, יש לבצע את הטיפול אך ורק עם רופא שיניים מנוסה בטכניקה ייחודית זו. מדובר על מספר שלבים שונים שיש לבצע, כאשר תחילת הדרך היא עם יצירת תבנית שיניים, במטרה לייצר ציפוי המתאים בגודלו לשן. תפקידו של רופא השיניים הוא גם לבחור את גוון הציפוי המתאים ביותר, זאת על מנת ליצור הרמוניה ואחידות בפה שתבוא לידי ביטוי עם החיוך הקורן שלכם.

אז מיהו קהל היעד לטיפול ציפוי השיניים?

  • אם אתם מעוניינים בחיוך זוהר – הטיפול המתאים לכם
  • תנאי סף: שיניים בריאות ומבלי שאתם צריכים לעבור בקרוב טיפול שיניים
  • פתרון איכותי לאלו הסובלים מסדק קטן בשן / פער בגוון השיניים
ציפויי שיניים – הגיע הזמן לאסתטיקה דנטלית!

כל השלבים בדרך אל החיוך המושלם שעליו חלמתם

  • השלב הראשון הוא בדיקת אבחון ראשונית. בבדיקה זו המטרה היא להבין את הצרכים שלכם, את הציפיות שלכם מהטיפול ובעיקר לבדוק האם אתם עומדים בתנאי הסף לטיפול. לדוגמא, במידה ואתם רוצים ציפוי על שן שעברה טיפול שורש, הרי שיומלץ לכם לבצע כתר ולא לבצע ציפוי.
  • השלב השני הוא לקיחת מדידות. לאחר שהוסברו לכם השלבים, רופא השיניים ייקח את המידות שלכם במטרה להתאים לכם ציפוי התואם בגודלו לשיניים שלכם. בשלב זה גם יקבע הגוון של הציפוי בשיתוף פעולה אתכם.
  • השלב הסופי והאחרון הוא יישום הציפוי על השיניים שלכם. חשוב לחדד: את הדבקת הציפוי יש לבצע אך ורק עם רופא שיניים מיומן שהתנסה בטיפולים מסוג זה. מדובר על עבודה טכנית עדינה, שמה שמבדיל בין תוצר מרשים לבינוני הוא רמת דיוק העבודה.

"יש קשר בין טיפולי הלבנה לטיפול ציפוי השיניים?"

אין כל קשר בין הטיפולים. מטופלים שמעוניינים לבצע הלבנת שיניים מעוניינים בנראות מסוימת, בעוד ציפוי השיניים יוצר נראות מעט שונה. מדובר על נראות קורנת וחיונית, שבאמצעותה ניתן לשנות את הגוון של השיניים וכך כביכול לעשות על הדרך גם מעין "הלבנה". תוכלו להגיע גם אתם אל פגישת ייעוץ עם רופא השיניים, כאשר לאחר האבחון תותאם לכם תכנית טיפולים ראויה ומתאימה לכם.

אהבת את המאמר? שתף/י עם החברים!

ד"ר ליליה גלדישב

ד"ר ליליה גלדישב

עוסקת ברפואת שיניים בישראל משנת 1996, מנהלת ובעלת שתי מרפאת שיניים פרטיות משנת 2004, מתמחה בביצוע שיקום הפה בעזרת שתלים כתרים ותותבות בהתאמה אישית.

מאמרים נוספים

סוגי השיניים התותבות

חייכו! סוגי השיניים התותבות

הפתרון הוותיק ביותר להשלמת שיניים חסרות, הוא הפתרון בדמות שיניים תותבות. למרות שישנה שיטה מתקדמת יותר – השתלת השיניים, הביקוש לשיניים התותבות נותר גבוה. השיניים התותבות הן התקן חיצוני שמורכב בחלל הפה, במטרה להשלים את השיניים החסרות. מדובר על פתרון

קרא עוד »
שן בינה כלואה

שן בינה כלואה – על התופעה ואיך מטפלים בה

כאבי שיניים לא מבשרים טובות. עם זאת, הכאב מסתמן המון פעמים דווקא כ"חבר" – כזה שמעודד אתכם להגיע לבדיקה, ולטפל מהר ככל הניתן בבעיה. שן בינה כלואה תלווה גם היא בכאבים, כאלו המתוארים ככאבים עזים, חדים וכאלו שקשה מאד לסבול.

קרא עוד »
ציפוי שיניים לומינרס

ציפוי שיניים לומינרס

תרצו או שלא, אך גם על החיוך שלכם לעתים רואים את השנים: שיניים מוכתמות הינן תוצר של התבגרות, אכילת מזונות מכתימים, עישון ושתייה. האם אתם צריכים להתפשר על חיוך פחות ממושלם? בוודאי שלא. רפואת השיניים מציעה כיום מניפה רחבה של

קרא עוד »