השתלת שיניים בשיטה all on 4 – מתחילים לחייך עכשיו

החיוך שלכם, אם תרצו וגם אם לא, מלווה אתכם לכל מקום אליו אתם הולכים:
מפגישה עסקית חשובה ועד דייט רומנטי. כשם שאותו חיוך יכול לעשות לכם יחסי ציבור
נפלאים, הוא גם יכול לגרום לכם למבוכה, ובמקרים קיצוניים יותר גם לפגוע בביטחון
העצמי.

חיוך שהערך שלו פחות ממליון דולר, יכול להיות חיוך עם שיניים חסרות או
שבורות, שפוגמות במראה ההרמוני השלם. אולי בעבר לא הייתה ברירה אלא לקבל את המחסור
בשיניים כגזרה, אך כיום ישנן טכניקות נפלאות שניתן באמצעותן להשלים את אותם החוסרים.
המטרה? להבטיח חיוך קורן שישדר עוצמה וגם היגיינה.

גם אם כעת אתם מתקשים לחייך אל מול המראה, דעו כי זהו מצב זמני בלבד. הודות להשתלת שיניים בשיטה all on 4, יהיה ניתן להשיב אליכם את החיוך שכל כך התגעגעתם אליו! השיניים המתקבלות בסוף התהליך בעלות נראות קורנת וטבעית, כאשר לטובת יישום התהליך אינכם צריכים להתחייב לתקופת טיפולים ארוכה או תקופת החלמה קשה.

שיטות All on 4  – שיטה יעילה ומהירה!

אחת השיטות המתקדמות בהן עושים שימוש כיום היא השתלת שיניים בשיטה all on 4. מדובר על שיטה שהספיקה לצבור לעצמה שם תוך זמן קצר יחסית, כאשר בבסיסה החדרת 4 שתלים אל עצמות הלסת. הודות לתהליך טיפולי זה, מבטיחים את הבסיס האיתן להתקנת השיניים בהמשך. נקודות חשובות המאפיינות את שיטת All on 4:

  • סך הכל, מותקנים 4 שתלים בפה המטופל
  • 2 שתלים בקידמת הפה בזווית ישרה
  • 2 שתלים בחלקו האחורי בזווית של כ-45 מעלות
  • לאחר מכן, משתלב גשר זמני בפה

התהליך כה משמעותי ובכוחו לשפר משמעותית את איכות חייהם של המטופלים.
מסיבה זו, רבים סבורים כי מדובר על תהליך ארוך ומורכב, אך המציאות משקפת תמונה
אחרת לגמרי: ניתוח ההשתלה המוכר בשמו All on 4, אורך בין שעתיים לשלוש
שעות בלבד. מעבר לכך, מדובר על טיפול ששביעות הרצון ממנו גבוהה מאד, והיא באה לידי
ביטוי באחוזי הצלחה גבוהים – יותר מ-90%. בשונה מטיפולי השתלה אחרים, במקרה זה אין
כל צורך לבצע תהליכים מקדימים של השתלת עצם או הרמת סינוס.

השתלת שיניים

היתרונות הבולטים של שיטת All on 4

  • זמן הטיפול: זהו לא סוד שטיפולי השיניים נחשבים לטיפולים המרתיעים ביותר. עם השתלת שיניים בשיטה all on 4, לא רק שאתם זוכים בתוצאות יוצאות דופן, אלא שמהלך הטיפול קצר משניתן לדמיין. השיטה נקראת גם "השתלה ביום אחד", זאת מאחר והרופא המטפל מבסס את כל התנאים לשילוב שתלים בפעם אחת. כידוע, בשיטות אחרות נדרשים המטופלים להגיע לסבבים שונים של טיפולים, כאשר כל טיפול מוקדש לשן אחת ספציפית.
  • טיפול יעיל: מה אם היו אומרים לכם כי יהיה ניתן לבצע עבורכם טיפול שאינו מתמקד בשתל אחד בלבד, אלא ב-4? שיטת All on 4 שמה את הדגש על קשת שלמה של שיניים, כך שטיפול נקודתי אחד, יוצר הטבה משמעותית בכמה שיניים.
  • בנוסף, ישנם לא מעט מטופלים המועמדים להשתלה, כאשר התנאי לביצוע ההשתלה עבורם הוא הרמת סינוס או השתלת עצם. בשיטה זו, אין כל צורך לבצע טיפול מקדים שכזה – מה שגם מעניק לכם חיסכון כספי וגם חוסך את זמני ההמתנה המיותרים עד להשתלה בפועל.
  • יתרון נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא את תחזוקת השיניים: הטיפול בשיניים שלאחר יישום השיטה זהה לטיפול בשיניים טבעיות. אינכם צריכים להסתגל להרגלים חדשים, לרכוש תכשירים יקרים וכיוצא בזה. כל הנדרש מכם הוא להקפיד על שגרת צחצוח וניקוי השיניים.

אהבת את המאמר? שתף/י עם החברים!

ד"ר ליליה גלדישב

ד"ר ליליה גלדישב

עוסקת ברפואת שיניים בישראל משנת 1996, מנהלת ובעלת שתי מרפאת שיניים פרטיות משנת 2004, מתמחה בביצוע שיקום הפה בעזרת שתלים כתרים ותותבות בהתאמה אישית.

מאמרים נוספים

סוגי השיניים התותבות

חייכו! סוגי השיניים התותבות

הפתרון הוותיק ביותר להשלמת שיניים חסרות, הוא הפתרון בדמות שיניים תותבות. למרות שישנה שיטה מתקדמת יותר – השתלת השיניים, הביקוש לשיניים התותבות נותר גבוה. השיניים התותבות הן התקן חיצוני שמורכב בחלל הפה, במטרה להשלים את השיניים החסרות. מדובר על פתרון

קרא עוד »
שן בינה כלואה

שן בינה כלואה – על התופעה ואיך מטפלים בה

כאבי שיניים לא מבשרים טובות. עם זאת, הכאב מסתמן המון פעמים דווקא כ"חבר" – כזה שמעודד אתכם להגיע לבדיקה, ולטפל מהר ככל הניתן בבעיה. שן בינה כלואה תלווה גם היא בכאבים, כאלו המתוארים ככאבים עזים, חדים וכאלו שקשה מאד לסבול.

קרא עוד »
ציפוי שיניים לומינרס

ציפוי שיניים לומינרס

תרצו או שלא, אך גם על החיוך שלכם לעתים רואים את השנים: שיניים מוכתמות הינן תוצר של התבגרות, אכילת מזונות מכתימים, עישון ושתייה. האם אתם צריכים להתפשר על חיוך פחות ממושלם? בוודאי שלא. רפואת השיניים מציעה כיום מניפה רחבה של

קרא עוד »