יתרונות הטיפול אצל מומחה לשיקום הפה

טיפולים המתמקדים בשיקום הפה, כוללים מניפה רחבה של טיפולי שיניים. מטרת הטיפולים כוללת את שיפור הפונקצניונאליות של השן, אך גם את שיפור המראה החזותי של השיניים. בעבר, בעיות אסתטיות בשיניים לא תמיד הביאו מטופלים אל מרפאת השיניים, אלא אך ורק כאבים, חוסר נוחות או מחסור בשיניים. כיום, החיוך – ככרטיס הביקור של כל אדם, הוא לא משהו שאפשר להתפשר אליו.

במרפאת השיניים שלנו, אנו מבצעים מניפה רחבה של טיפולים המתמקדים בשיקום הפה. מדובר על תחום ספציפי מאד ברפואת השיניים, המצריך כישורים ייחודיים והתמחות נקודתית. כל מומחה לשיקום שיניים, עובר תקופת הכשרה מקיפה ומעמיקה, במטרה להעניק למטופלים את טיפול השיקום האיכותי ביותר. אילו טיפולים נכללים בשיקום השיניים?

  • סתימות וכתרים
  • גשרים
  • שיניים תותבות
  • השתלות שיניים ועוד…
יתרונות הטיפול אצל מומחה לשיקום הפה

ניסיון רופא השיניים – עד כמה הוא חשוב?

לעתים, על מנת להוזיל את עלויות הטיפול, ישנם מטופלים שבוחרים לטפל בשיניים במרפאות של רופאים חסרי ניסיון. חשוב לציין: גם רופאי שיניים בתחילת דרכם המקצועית יכולים להעניק טיפול שיניים טוב. עם זאת, לא ניתן להשוות בין העבודה שמבצע רופא מתחיל ובין זו שמבצע הרופא המנוסה. תהליכים של שיקום שיניים ופה דורשים דיוק ויסודיות, וככל שרופא השיניים מנוסה יותר, טיפל יותר וראה יותר תקדימים – כך הוא יכול להעניק טיפול טוב יותר. טיפולים של שיקום הפה שמים את הדגש גם על תפקוד מלא ותקין של השיניים, אך גם על האסתטיקה של השן.

התמודדות עם אתגרים תוך כדי הטיפול

מטופלים המעוניינים לעבור תהליכים של שיקום הפה, רוצים לשפר את איכות החיים שלהם: גם בכל הקשור ליכולת גריסת המזון והדיבור, וכמובן שבכל הקשור לפן האסתטי של השן. לפני שנצא לדרך עם הטיפול, נבנה תכנית טיפולים המבוססת על צרכי המטופל, מצב השיניים והטיפולים הנדרשים. לעתים, תוך כדי הטיפול, ישנם אתגרים שונים שעלינו להתמודד איתם בזמן אמת. הניסיון המקצועי שלנו הוא זה המאפשר לנו להעניק לכל מטופל את המענה הראוי ביותר – בכלב שלב בדרך!

יתרונות הטיפול אצל מומחה לשיקום הפה

מקצועיות מומחה השיקום – איך היא משרתת אתכם?

הרופאים המומחים שלנו תמיד יבחרו בעבורכם את הטוב ביותר. לאורך שנות הפעילות שלנו, ביצענו שלל טיפולי שיקום פה – מסתימות ועד השתלות שיניים. אנו לא מאמינים כי ישנה שיטת טיפול אחת מומלצת, אלא שישנו הטיפול המתאים ביותר לכל מטופל ברמה האינדיבידואלית. לאחר בדיקה מקיפה, צילומים ותשאול מלא של המטופל, נוכל להציג את שיטות הטיפול הרלוונטיות. אנו מאמינים כי יש לציין בפני המטופל את היתרונות והחסרונות של כל נתיב טיפולי. רק לאחר שתוצג תמונה בהירה אודות כל טיפול, נגיע יחד להחלטה משותפת.

טיפים לבחירת מרפאת שיניים לטיפולי שיקום פה:

  • ראשית, ניסיון הרופאים והמרפאה. רק רופא שיניים מנוסה המומחה בשיקום הפה, יכול להציג בפניכם מספר אלטרנטיבות, להתאים פתרונות בהתאם לצרכים שלכם (אורך טיפול, מידת האסתטיות, תקציב), ולציין בפניכם יתרונות וחסרונות ברורים של כל טיפול. המרפאה שלנו פועלת משנת 2004, ולאורך השנים ביצענו שלל טיפולים שהוכתרו כהצלחה גדולה.
  • שנית, זמינות. טיפולי שיקום שיניים לא מתחילים ונגמרים בטיפול אחד. מדובר על סדרת טיפולים שהצלחתה מותנית בזמינות ובהתמסרות שלכם, אך גם בזמינות המרפאה. אנו מתחייבים על זמינות גבוהה אליכם, ועל תכנית טיפולים המתבצעת בהדרגה ובזמנים המומלצים. המטרה: תוצאה איכותית שבאה לידי ביטוי בתפקוד גבוה ואסתטיקה גבוהה.
  • הטיפולים המוצעים. במרפאת השיניים שלנו ניתן לקבל מענה נרחב הכולל את כל טיפולי שיקום הפה. איתנו, אתם מקבלים את המענה האיכותי והמקיף – מבדיקה ראשונית, דרך בניית תכנית טיפולים ועד ביצוע הטיפול בסטנדרט המקצועי הגבוה ביותר.

אהבת את המאמר? שתף/י עם החברים!

ד"ר ליליה גלדישב

ד"ר ליליה גלדישב

עוסקת ברפואת שיניים בישראל משנת 1996, מנהלת ובעלת שתי מרפאת שיניים פרטיות משנת 2004, מתמחה בביצוע שיקום הפה בעזרת שתלים כתרים ותותבות בהתאמה אישית.

מאמרים נוספים

סוגי השיניים התותבות

חייכו! סוגי השיניים התותבות

הפתרון הוותיק ביותר להשלמת שיניים חסרות, הוא הפתרון בדמות שיניים תותבות. למרות שישנה שיטה מתקדמת יותר – השתלת השיניים, הביקוש לשיניים התותבות נותר גבוה. השיניים התותבות הן התקן חיצוני שמורכב בחלל הפה, במטרה להשלים את השיניים החסרות. מדובר על פתרון

קרא עוד »
שן בינה כלואה

שן בינה כלואה – על התופעה ואיך מטפלים בה

כאבי שיניים לא מבשרים טובות. עם זאת, הכאב מסתמן המון פעמים דווקא כ"חבר" – כזה שמעודד אתכם להגיע לבדיקה, ולטפל מהר ככל הניתן בבעיה. שן בינה כלואה תלווה גם היא בכאבים, כאלו המתוארים ככאבים עזים, חדים וכאלו שקשה מאד לסבול.

קרא עוד »
ציפוי שיניים לומינרס

ציפוי שיניים לומינרס

תרצו או שלא, אך גם על החיוך שלכם לעתים רואים את השנים: שיניים מוכתמות הינן תוצר של התבגרות, אכילת מזונות מכתימים, עישון ושתייה. האם אתם צריכים להתפשר על חיוך פחות ממושלם? בוודאי שלא. רפואת השיניים מציעה כיום מניפה רחבה של

קרא עוד »