ציפוי שיניים למינייט

מאז ומתמיד מטופלים דרשו בטיפולי אסתטיקה בשיניים, אך דווקא רפואת השיניים הייתה זו שהציעה מגוון מצומצם יחסית של טיפולים שתכליתם אסתטיקה. בשנים האחרונות, נהנים המון מטופלים מפתרונות אסתטים נפלאים, כשבראשם: ציפויי השיניים. 

החיוך שלכם משפיע עליכם ברמה הרגשית, תוך שהוא מעצים אתכם ותורם לתחושת הביטחון האישית. ציפוי שיניים למינייט מגלם בתוכו מניפה רחבה של יתרונות, ויישומו יאפשר גם לכם לחייך את החיוך שתמיד רציתם לחייך. ציפוי שיניים למינייט ידוע גם בשמו העממי יותר "ציפוי חרסינה", כאשר המוטיבציה לבצע אותו משתנה בין מטופל לטופל:

  • רצון לגוון אחיד בשיניים
  • יישום שכבה אסתטית לטשטוש פגמים בשן
  • טיפול בשיינים סדוקות 
  • שינוי צורת השיניים הנוכחית

במה שונה ציפוי שיניים למינייט מציפויים אחרים המוצעים?

שאלה מצוינת! כאמור, המוטיבציה העיקרית ליישום הציפוי היא להיפטר מפיגמנטציה על השיניים וליצור גוון אחיד. הציפוי ידוע כציפוי בעל כושר ספיגה נמוך מאד, מה שאומר שהסבירות שהוא יוכתם לאחר יישומו, נמוכה מאד. כלומר, תוכלו ליהנות מתוצאות הציפוי לזמן רב, תוך שהחיוך ישמר אסתטי ובגוון אחיד. 

ציפוי שיניים למינייט אל מול הלבנה – מה ההבדל?

השאלה הנפוצה ביותר וגם בצדק, היא מהו ההבדל בין ציפוי שיניים למינייט ובין הלבנת שיניים. לכאורה, מדובר על טיפולי אסתטיקה שמטרתם לשפר את נראות השיניים. ואכן, כל אחד מהטיפולים עושה זאת. היתרון המשמעותי שיש לציפוי החרסינה על פני הלבנת השיניים, הוא באופן היישום. מה חשוב לדעת?

ציפוי שיניים למינייט

הלבנת השיניים מצריכה מכם ליישם חומר פעיל על השיניים. במידה וגוון השיניים שלכם איננו אחיד – מה שאכן סביר שקורה, החומר הפעיל לא יוכל לייצר בעבורכם גוון אחיד. מדוע? משום שהחומר מגיב לכל שן בצורה שונה, ומשנה את הגוון שלה בהתאם לגוון הנוכחי. כך, סביר מאד כי השיניים אכן יהיו לבנות יותר, אך לא תקבלו את גוון האחיד בו אתם חושקים.

מנגד, ציפוי שיניים למינייט הוא ציפוי חיצוני שמודבק על השן. לכן, אין כל חשיבות לגוון הנוכחי של השיניים, כמה השיניים לבנות, כמה מהן צהובות יותר ואם יש לכם שן סדוקה. מדובר על ציפוי חיצוני לשן, כך שהוא מטשטש את כל מה שמתחת, ומייצר נראות מחודשת, קורנת, מאירה ואטרקטיבית. זהו היתרון הבולט של ציפוי שיניים למינייט על פני טיפולי אסתטיקה אחרים לשיניים.

"ניתן לצמצם רווחים בשיניים עם ציפוי שיניים למינייט?"

התשובה חיובית. במרפאת השיניים כמובן שנבצע בדיקה מעמיקה, ונבחן האם מדובר על רווח שאכן סביר לצמצם אותו עם ציפוי שיניים. כאמור, מאחר ומדובר על ציפוי חיצוני, אין חשיבות למה שקורה תחתיו בכל הקשור לאסתטיקה. ציפוי שיניים למינייט נחשב כציפוי עמיד, שמעניק מענה איכותי למניפה רחבה של פגמים חזותיים – מכתמים על השיניים ועד עיצוב מחודש לצורת השן. 

ציפוי שיניים למינייט

"ציפוי שיניים למינייט מתבצע תחת הרדמה?"

לא. יישום הציפוי מתבצע במרפאה שלנו, והוא איננו מבוסס על הרדמה – לא חלקית ובטח שלא מלאה. מדובר על טיפול קצר ונטול כאב, שכל התכלית שלו היא לשפר את החוויה העצמית שלכם. 

"ישנה אפשרות להסיר את הציפוי אם לא מרוצים?"

טכנית, התשובה חיובית. עם זאת, אנו עושים את כל המאמצים על מנת ליישם את הציפוי בצורה מושלמת בעבורכם – כזו התואמת את הציפיות שלכם. הציפוי חיצוני לשיניים, כך שאם מסיבה מסוימת אתם מחליטים להסיר אותו, נוכל להסירו במרפאה. לפני שנצא לדרך, נבצע תיאום ציפיות מלא, לאורכו נגדיר מהי תכלית הציפוי בעבורכם ואיזה פגם אסתטי הוא אמר לטשטש ולשפר.

מתי בפעם האחרונה חייכתם לעצמכם במראה? תאמו איתנו עוד היום פגישת ייעוץ לציפוי למינייט!

אהבת את המאמר? שתף/י עם החברים!

ד"ר ליליה גלדישב

ד"ר ליליה גלדישב

עוסקת ברפואת שיניים בישראל משנת 1996, מנהלת ובעלת שתי מרפאת שיניים פרטיות משנת 2004, מתמחה בביצוע שיקום הפה בעזרת שתלים כתרים ותותבות בהתאמה אישית.

מאמרים נוספים

סוגי השיניים התותבות

חייכו! סוגי השיניים התותבות

הפתרון הוותיק ביותר להשלמת שיניים חסרות, הוא הפתרון בדמות שיניים תותבות. למרות שישנה שיטה מתקדמת יותר – השתלת השיניים, הביקוש לשיניים התותבות נותר גבוה. השיניים התותבות הן התקן חיצוני שמורכב בחלל הפה, במטרה להשלים את השיניים החסרות. מדובר על פתרון

קרא עוד »
שן בינה כלואה

שן בינה כלואה – על התופעה ואיך מטפלים בה

כאבי שיניים לא מבשרים טובות. עם זאת, הכאב מסתמן המון פעמים דווקא כ"חבר" – כזה שמעודד אתכם להגיע לבדיקה, ולטפל מהר ככל הניתן בבעיה. שן בינה כלואה תלווה גם היא בכאבים, כאלו המתוארים ככאבים עזים, חדים וכאלו שקשה מאד לסבול.

קרא עוד »
ציפוי שיניים לומינרס

ציפוי שיניים לומינרס

תרצו או שלא, אך גם על החיוך שלכם לעתים רואים את השנים: שיניים מוכתמות הינן תוצר של התבגרות, אכילת מזונות מכתימים, עישון ושתייה. האם אתם צריכים להתפשר על חיוך פחות ממושלם? בוודאי שלא. רפואת השיניים מציעה כיום מניפה רחבה של

קרא עוד »